loading...
جزیره کامپیوتر
بهمن قرائی مقدم بازدید : 3421 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (6)

جدیدا سایت دانلود ها پوسته یا قالب خود را تعویض نموده است و قالب آن برای رزبلاگ ریپ زده شد و در وبلاگ قالب های رزبلاگ قرار گرفته و ما امروز در این پست این قالب بسیار حرفه ای و زیبا را برای دانلود قرار داده ایم . برای دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب بروید ...

 

دانلود از سرور جزیره کامپیوتر

حجم : 37.79 کیلوبایت

رمز : www.pc-island.ir

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/03/31 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و خسته نباشید
من از خدمتتون دو سوال داشتم ممنون میشم اگه جواب بدید.
1.چطوری می تونم موضوعات رو ثابت کنم؟ یعنی وقتی که پایین میام موضوعات نیاد.
2.چطوری میتونم فونت یا خط موضوعات رو عوض کنم؟ چون خیلی بزرگ و بی کیفیته.
با تشکر
پاسخ : سلام
شرمنده من خیلی از کد نویسی دانلودها سر در نمیارم .
خیلی سخت کد کردن !
شما میتونید به سایت BLogers.ir مراجعه کنید و در انجمن یک موضوع ایجاد کنید و درخواستتون رو بنویسید سریع براتون توضیح میدن !
موفق باشید

این نظر توسط ممد صالح در تاریخ 1394/01/03 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

سلام
بخشید یه سوال
می خواستم ببینم چهار تا تبلیغ اون بالا رو چجوری می تونم تغییر بدم؟
متشکرم
پاسخ : سلام
داخل قسمت ویرایش قالب Ctrl+F رو بزنید و آدرس زیرو توش کپی کنید و اینتر بزنید !
https://rozup.ir/up/nst/Ads/nskadd4.jpg
حالا وقتی پیدا کرد آدرس بنر مورد نظرتون رو جایگزین اون کنید !
به همین راحتی !
موفق باشید

این نظر توسط محمد مهدی در تاریخ 1393/10/21 و 2:19 دقیقه ارسال شده است

سلام
آدرس لوگو سایت دانلود هاکه بالای قالب هست رو چه جوری میتونم عوض کنم
منظورم اینه که آدرس عکس مربوط به لگو که داخل قالب هست رو بدید
ممنون
پاسخ : سلام
اینم آدرسش »
http://www.downloadha.com/wp-content/themes/DLHA2014/images/logo.gif

این آدرس داخل فایل style.css هست :
http://www.downloadha.com/wp-content/themes/DLHA2014/style.css

موفق باشید

این نظر توسط تنها دانلود در تاریخ 1392/11/23 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

سلام . اولا من یک اشتباه تایپی داشتم من از لوکس بلاگ شما رو میشناختم
راستی سایتم خوب بود ؟
بنر چی شد ؟ نمی خوای بدی ؟ شکلک
پاسخ :
بله سایتتون خوب بود !
بنر هم متاسفانه نمیشه چون رتبه شما خیلی پایین تر از ماست !
تبادل لینک میکنم !
موفق باشید

این نظر توسط تنها دانلود در تاریخ 1392/11/23 و 21:20 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز من از اون موقعی که تو رزبلاگ بودی میشناختمت
می خوام بدونم که این بازدید رو توی رزبلاگ از کجا آوردی ؟
شما از سال 92 اومدی اینجا چطور اینجوری هست ؟
در ضمن اگه بنر داری بهم بده من بنر رو رایگان میگذارم
البته اگه تو هم رایگان بگذاری
پاسخ : تلاش کردم !
سرور قبلی سایت روزانه 1800 تا 2000 بازدید داشت !
شما هم تلاش کنید مطمئن باشید که بی نتیجه نیست !
موفق باشید

این نظر توسط 110 در تاریخ 1392/11/14 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

بدبخت دانلودها
پاسخ : من از دانلودها اجازه گرفتم ولی هنوز جواب ندادند !
هر وقت جواب دادن لینک حذف میشه!
چون قبلا یکی اجازه گرفته بود و تایید شد!
موفق باشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجانب بهمن قرائی مقدم این سایت رو به تمامی علاقه مندانی که می خوان همیشه بروز باشن تقدیم می کنم.امیدوارم بتونم با نظرات و انتقادات ارزشمند شما عزیزان این مجموعه را گسترش بدم. تاسیس : 22 اسفند 1390
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 328
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 456
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 46,675
  • بازدید کلی : 1,977,698
  • کدهای اختصاصی