loading...
جزیره کامپیوتر
بهمن قرائی مقدم بازدید : 1386 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (3)

 

ضمن تبریک سال نو برای شما عزیزان قالب آی گراف که مخصوص سایت ها و وبلاگ های طراحی میباشد رو به عنوان عیدی به شما کاربران عزیز تقدیم میکنم و امیدوارم استفاده لازم را ببرید . این قالب رو دوست عزیزمون مدیر سایت ایران تمپ طراحی کردند و به ما اجازه دادن که برای شما عزیزان قرار بدهیم .... برای دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب بروید ....

 

دانلود قالب از سرور جزیره کامپیوتر

حجم : 3.34 کیلوبایت

رمز : www.pc-island.ir

منبع : جزیره کامپیوتر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میرزاخانیان در تاریخ 1393/01/20 و 11:54 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوب و قدیمی من
پیشرفت شما درزمینه خبرگزاری و ارتقاء سایت قابل تحسین هستش
برایت آرزوی موفقیت و سالی همراه با زیبایی آرزومندم.
راستی بهمن جان، بنر سایت فایندر کو؟؟؟
پاسخ : سلام
ممنون لطف دارید ...
بنرش رو نمیدونم اگر پیدا کردم بهتون خبر میدم

این نظر توسط سایت تفریحی 3003 در تاریخ 1393/01/12 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

سلام
وب عالیی داری
اگه با تبادل بنر موافق بودی خبرم کن
پاسخ : خواهش میکنم ! لطف داری !
متاسفانه تبادل بنر انجام نمیشه !
موفق باشید

این نظر توسط erfanlp در تاریخ 1393/01/10 و 13:03 دقیقه ارسال شده است

خوبه ولی قسمت پایینیه قالب یه مقدار قاطی پاتیه درستش کن...

ورنگش هم قابل رضایت بود مرسی...
پاسخ : من از کد سر در نمیارم !
ولی فکر کنم روی سایت که قرار بگیره درست بشه !
ممنون از نظرت . موفق باشی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجانب بهمن قرائی مقدم این سایت رو به تمامی علاقه مندانی که می خوان همیشه بروز باشن تقدیم می کنم.امیدوارم بتونم با نظرات و انتقادات ارزشمند شما عزیزان این مجموعه را گسترش بدم. تاسیس : 22 اسفند 1390
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 328
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 456
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 1,520
  • بازدید ماه : 221
  • بازدید سال : 35,366
  • بازدید کلی : 1,966,389
  • کدهای اختصاصی