loading...
جزیره کامپیوتر
بهمن قرائی مقدم بازدید : 970 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی DiRT 3

دانلود نسخه Limit Edition در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود




نامبازی: DiRT 3 (2011) LiMiTED EDiTiON PRELOAD-P2P
پلتفورم : pc
ژانر:مسابقه ای
سال انتشار: May 24, 2011
ورژنبازی: preload
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English & MULTi5
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Codemasters
حمایت توسط : Codemasters Southam
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

DiRT 3 عنوان جدیدترین بازی به سبک مسابقه ای میباشد که موعد انتشاراینبازی24 می سال 2011 میلادی میباشد که همان گونه که ملاحظه می فرمایید تیم بزرگ میهن دانلود دو روز زودتر از موعد انتشار رسمی ، اینبازیرا در اختیار تمامی کاربراین میهن دانلود قرار داده است.اینبازیزیبا توسط کمپانی Codemasters منتشر و توسطCodemastersSoutham ساخته و حمایت شد. شرح بازی DiRT 3 : شما شاهد بخشی دیگر از جدیدترین سری بازی های مسابقه ای کمپانی نام آشنای Codemasters میباشید.از دیدگاه Colin McRaeبازیزیبای DiRT به عنوان پیش نمایشی از سه سری از بازی های مسابقه ای میباشد .که با نام راننده کشته شده سری مسابقات اسکاتلند عجین شده است!!در مقایسه با سری دوم بازی DiRT از دیدگاه گیمر ها یک سطح افراطی تر شده است.در حقیقت در محیط پیرامونبازیDiRT 3 یک فضای آرام و طبیعی را شاهد هستیم.در این بازی مسابقات رالی توسط FIA سازماندهی می شوند.به وفور تیم های معروف در این بازی دیده می شوند .اگر آشنایی جزئی با این تیم ها داشته باشید می توانید تیم مورد علاقه خود را به راحتی آب خوردن پیدا کنید.در اینبازیبیش از صد مسیر مسابقه ای در نظر گرفته شده است !!! جریان مسابقات آن قدر سریع میباشند که گاهی گیمر خود را در منگنه ای می بینید .گرافیک این نسخه ازبازینسبت به نسخه قبلی فوق العاده زیباتر شده است به طوری که گیمر سال 2011 این بازی را به راحتی می پذیرد ...
دانلود رایگان بازیDiRT 3به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....

راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
1-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و... روبه رو شدید:
برای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit یا isobuster استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل دریافت می نمایید
2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.
4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های "الترا ایزو" یا "پاور ایزو" آن را باز کنید.
5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند r00,r02 ,... مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.
6-چنانچه هنگام اکسترکت کردن فایل های دانلود با ارور CRC failed in "...". The file is corrupt رو به رو شدید :
1-فایل مورد نظر را بار دیگر دانلود کنید
2-بر روی فایل کلیک راست کنید و گزینه Extract to و در پنجره باز شده تیک گزینه Keep Broken ... را بزنید
7-فایل های با پسوند bin نوعی ایمیج میباشند که برای بازی کردن این فایل ها میتوانید از نرم افزار Virtual CloneDrive استفاده کنید.
8-چنان چه در هنگام اجرای بازی با ارور orginal disk not found. please
sure the orginal disk is inserted into a drive مواجه شدید از کرک موجو در فایل دانلودی استفاده کنید.کرک را در محل نصب بازی کپی کنید.
9-چنان چه با ارور xlive.dll رو به رو شدید نرم افزار windows live را دانلود و نصب کنید .

Hardware: Intel Core i7 2.66 GHz, 3 GB RAM, graphic card 1 GB, 15 GB HDD, Windows XP/Vista/7

دانلود رایگان بازی DiRT 3دانلود رایگان بازی DiRT 3دانلود رایگان بازی DiRT 3دانلود رایگان بازی DiRT 3دانلود رایگان بازی DiRT 3

بازی امپراطوری های جاویدیک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک جدید میباشد که نسبت به گرافیک و روند بازی های معروف و قدیمی دیگر بیشتر خود نمایی کرده است :امپراطوری های جاوید شما را به دنیای قبل از پیدایش باروت میبرد. دنیای تیغ های تیز، کمانهای بلند و جنگ سوارکاران. زمان دسیسه های سیاسی و نبردهای قرون وسطایی عظیم، محاصره دژ ها توسط منجنیق ها، شوالیه ها که یک تنه میجنگیدند، غارت مردم و روستاییان و کشته شدن هزاران سرباز در میدان نبرد. دوره جنگ سالاران افسانه ای، نابودی پادشاهی های ثروتمند و پیشرفته. دوران متحدین قوی که بهمراه همدیگر جنگ میکردند تا جهان را در اختیار خود بگیرند. با بازیکنان واقعی و در کنار آنها بازی کنید! به قرون وسطی خوش آمدید، جایی فراتر از تمامی آرزوهای دست نیافتنی شما. امپراطوری در انتظار شماست!

این بازی انلایناستراژیکو بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار بااینترنت ایرانساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند,شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید و قلعه و سپاهایان خود را اماده کنید.

توجه داشته باشید این بازیاسپانسر مالی میهن دانلودبوده,بازی شما در این بازی به شکلی حمایت مالی این شرکت را از میهن دانلود بیشتر خواهد کرد و همچنین شما هم شانس برنده شدن جایزه چندین هزار یورویی این بازی را که توسط شرکتx softwareبلغارستان در نظر گرفته شده است امتحان میکنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجانب بهمن قرائی مقدم این سایت رو به تمامی علاقه مندانی که می خوان همیشه بروز باشن تقدیم می کنم.امیدوارم بتونم با نظرات و انتقادات ارزشمند شما عزیزان این مجموعه را گسترش بدم. تاسیس : 22 اسفند 1390
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 328
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 456
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 1,304
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,938
  • بازدید ماه : 1,938
  • بازدید سال : 48,439
  • بازدید کلی : 1,979,462
  • کدهای اختصاصی