loading...
جزیره کامپیوتر
بهمن قرائی مقدم بازدید : 27239 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (10)

در این پست از وبسایت جزیره کامپیوتر ، برای شما عزیزان سیو کامل بازی مشهور Gta EFLC رو قرار دادیم این بازی رو من خیلی وقت بود تمومش کرده بودم برای همین برای شما قرار دادم که کار خودتون رو راحت تر کنین . برای دانلود سیو ها و طریقه نصب آنها به ادامه مطلب این پست بروید ...

برای نصب این سیو ها :

1. ابتدا فایل را از فشردگی درآورید .

2. بعد داخل پوشه دانلود شده یک پوشه دیگر به نام Gta IV هست اونو باز کنید .

3. تمام محتویات داخل اونو کپی کنید (Ctrl + C) بعد در مسیر زیر پیست (Ctrl + V) کنید :

\Documents\Rockstar Games\GTA IV : منظور از Documents همون مای داکیومنت خودمونه :دی

4. بازی رو باز کنید و هر شخصیتی که دوست دارید رو انتخاب و حالشو ببرید . به همین سادگی به همین خوشمزگی !!! :دی

==============

 

 

:: اطلاعات دانلود فايل
لينک دانلود: دانلود از سرور جزيره کامپيوتر

رمز فايل: www.pc-island.ir (پسورد تايپ شود)

منبع مطلب: www.pc-island.ir

توضيحات: توضيحات ندارد !

آخرين کلام: کپي برداري از مطالب وب سايت جزيره کامپيوتر به طور کلي ممنوع ميباشد حتي با قرار دادن نام و لينک سايت.
کپي برداري از مطالب همراه با لينک در صورتي که ميخواهيد در انجمني قرار دهيد آزاد ميباشد .
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1396/03/30 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

واقعا دستتون درد نکنه عالیه

این نظر توسط amir در تاریخ 1395/12/24 و 16:33 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید
همه این کارارو انجام دادم ولی هیچ فرقی نکردش مثه همیشه از اوله بازی شروع میشه
احتمال میدم بخاطر اکانت لایو باشه!!چون که همیشه همینطوری بازی میکنم و نیتونم سیو کنم و وقتی میخام سیو کنم یوزر و پسورد میخادش و وقتی که میخام اکانت بسازم وارد اینترنت اکسپلور میشه لطفا منو راهنمایی کنید با تشکر
پاسخ : سلام
اکانت لایو نداشتم من ، شما فایل های xlive less رو از گوگل پیدا کنید و در محل بازی کپی کنید ، بعدش سیو هارو امتحان کنید

این نظر توسط محمد مهدی در تاریخ 1395/12/12 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

سلام من فایل رو دانلود کردم ولی نمیدونم چطور سیو رو وارد کنم
پاسخ : تو همون ادرسی ک دادم کپیش کن دیگه

این نظر توسط در تاریخ 1395/11/12 و 12:42 دقیقه ارسال شده است

لینک کجاست؟
پاسخ : http://up.pc-island.ir/up/pc-island/dl/Gta%20EFLC%20Save%20Game%20_Pc-island.ir_.rar

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/11/03 و 16:21 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا واقعا ممنون
دمتون گرم
من از هر سایتی دانلود کردم کار نمی کرد
فقط سایت شما درست کار کرد
دمتون گرم
خیلی کارتون دسته
بابت سایت خوبتون ممنون
پاسخ : سلام خواهش میکنم عزیزم :دی
خوشحالم که استفاده کردید ❤

این نظر توسط سامان در تاریخ 1395/08/27 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

سلام
من تمام کار هایی که گفتید رو کردم ولی بعدش دیگه بازی بالا نیومد.
مشکل چی هس.
بازی باز میشه و تا قسمتی که اون دوتا آرم R میاد ولی بعدش میپره بیرون.
پاسخ : سلام
اشتباه ریختید احتمالا
سیو هایی که ریختیدو پاک کنید بازی باید بالا بیاد
بازی شما IV هستش یا EFLC ؟

این نظر توسط امیر سامری در تاریخ 1395/05/30 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

سلام شما میگی فایل رو دانلود کن بعد برو فلان هر چی تو پوشه هست رو کپی کن !!! من روی لینک شما میزنم یه تک فایل دانلود میشه؟ فشرده هم نیست تک فایله !! قضیه چیه ؟
پاسخ : سلام همین الان تست کردم فایل فشردس
یا شما ناقص دانلود کردید یا WinRar ندارید که فایلو باز کنه

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1394/12/08 و 19:01 دقیقه ارسال شده است

ممنونم ، سایت خوبی دارید !! یه سوال داشتم " به طور کلی این نسخه از بازی بهتره یا همون نسخه اصلی ؟؟
پاسخ : خواهش میکنم ، لطف دارید
بنظر خودم این بازی جالب تره چون دو تا داستان مجزا داره

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1394/09/21 و 23:59 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید من ویندوزم 8 هستش بازی رو نصب کردم و تمامی مراحل رو کاملا طی کردم بازی بالا نمیاد ولی روی ویندوز 7 جواب میده
مشکل از چیه
مرسی از سایتتون
پاسخ : سلام ، ممنون
ارور خاصی میده ؟

این نظر توسط x در تاریخ 1394/05/13 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

من همون کاری که گفته بودی کردم اما جواب نداد چیکار کنم
پاسخ : اشتباه رفتین!
باید فایل از حالت فشرده دربیاد !
همون کارو کردین ؟
چون من همین کارو کردم همین الان هم جواب داد !
موفق باشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجانب بهمن قرائی مقدم این سایت رو به تمامی علاقه مندانی که می خوان همیشه بروز باشن تقدیم می کنم.امیدوارم بتونم با نظرات و انتقادات ارزشمند شما عزیزان این مجموعه را گسترش بدم. تاسیس : 22 اسفند 1390
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 328
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 456
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 475
  • بازدید ماه : 8,620
  • بازدید سال : 43,765
  • بازدید کلی : 1,974,788
  • کدهای اختصاصی