loading...
جزیره کامپیوتر
بهمن قرائی مقدم بازدید : 1163 جمعه 20 دی 1392 نظرات (5)

در این پست میخواهید راه هایی را معرفی کنیم که در افزایش بازدید وبلاگ یا سایت شما دست دارد ....

با ما در ادامه مطلب همراه باشید ....

ساخت وبلاگ ها نیاز به تلاش و صرف زمان داشته و بدون داشتن ترافیک بر روی آن به تنهایی مبارزه در وب دشوار خواهد بود. پیاده سازی این ترفندها به افزایش ترافیک وبلاگ شما در وب کمک زیادی خواهد کرد. شما وبلاگ خود را راه اندازی می کنید و هر روز به آن سر می زنید و مشاهده می کنید که هیچ کس از وبلاگ تان بازدید نکرده و هیچ ترافیکی نداشته اید. فکر می کنید چه چیزی درست کار نکرده و کجای کار شما اشتباه بوده است!؟

این یک مشکل شایع برای بسیاری از صاحبان وب سایت می باشد. برایافزایش ترافیک وب بلاگ خود نکات زیر را مطالعه بفرمایید. روشهای زیادی برای ایجاد و افزایش ترافیک وب بلاگ تان وجود دارد. دو اشتباه متداول نیز وجود دارد که اکثر وبلاگ نویسان تازه کار مرتکب آن می شوند. برای مثال مطالبی با کیفیت بالا ارائه نکرده و زمانی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود در نظر نمی گیرند.

 

 فقدان محتوای خوب، دلیل خوبی برای این است که افراد پیگیر مطالب ارسالی شما در وبلاگ نباشند. بدون ایجاد ارتباط با مخاطبین رقبتی به بازگشت به وب سایت شما نشان نخواهند داد. در متن زیر به بررسی برخی اقدامات به جهت بهبود و افزایش ترافیک وب می پردازیم:

۱- محتوای خوب نیازمند صرف وقت و انجام تحقیقات می باشد

برای رسیدن به اهداف خود در وبلاگ، به صورت هفتگی زمانی را برای انجام اقدامات لازم تعیین کنید.

۲- صرف زمان در شبکه وب

این امر از طریق ابزارهای شبکه های اجتماعی مانند LinkedIn و یا فیس بوک امکان پذیر می باشد. متناوباً از طریق اظهارنظر در دیگر وبلاگ ها نیز مقدور خواهد بود. با قرار دادن نظرات مرتبط و وارده که موجب افزایش اعتبار و ارزش شده، همچنین اظهار نظرات شما در وبلاگ های دیگر باید با هدف ایجاد ارتباط باشد تا خوانندگان نظرات و اعتقادات، بر روی لینک شما کلیک کرده و از وبلاگ شما دیدن خواهند کرد. اگر این کار را انجام ندهید، شما حداقل می توانید یک بک لینک به وب سایت خود ایجاد کرده تا به بازاریابی موتور جستجوی خود کمک کنید.

۳- به مخاطبین خود هدایا و پیشنهادات رایگان ارائه کنید

این نکته بستگی و نیاز به مطالب و محتوای خوب دارد تا افراد رقبت به خواندن داشته باشند. بهترین پیشنهاد و یا هدایا، ارائه مطالب و اطلاعات مفید است که در جاهای دیگر پیدا نمی شود. شما می توانید این مطالب را از طریق اجرای یک نظرسنجی ایجاد کنید؛ با ارائه نظرات منحصر به فرد در زمینهء کاری اتان نیز می توانید در این مورد اقدام نمایید.

۴- اطلاعات در مورد بهینه سازی وب سایت کسب کنید

بله انجام سئو کار طولانی است و برای انجام این کار حتماً باید در مورد سئو آموزش ببینید و آخرین تغییرات و روشها را به کار ببرید. زیرا که سئو مورد ثابتی در گوگل نیست، حداقل ۲ سال یکبار معیار های رتبه بندی (رنکینگ) در آن تغییر می کند. بنابراین استفاده از سئو برای افزایش ترافیک وبلاگتان امری ضروری تلقی میشود.

۵- استفاده از سئو

ممکن است نیاز به بهینه سازی تصاویر گرافیکی، عناوین و تگ ها در وبلاگ تان ضروری باشد. کمی از وقت خود را صرف تحقیق در مورد هر یک از کلمات کلیدی نمایید که بهترین نتیجه در موتور جستجو را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در بهینه سازی وب بلاگ از plug-ins و urlها برای پیدا شدن وبلاگ تان استفاده کنید.

۶- از افرادی که به صورت میهمان به وبلاگ شما آمده و نظر می دهند، دعوت به عمل آورید

این میهمانان اغلب مخاطبین خود را به همراه داشته و آنها را به وبلاگ شما هدایت می کنند. اگر از وبلاگ نویسان دعوت به عمل آورید، در واقع به بازار آنها نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

۷- در وبلاگ خود تبلیغ نکنید

با قرار دادن تبلیغات در سرتاسر وبلاگ تان، سطح آن را پایین خواهید آورد. برای انجام این کار می توانید تا محبوب شدن وبلاگ تان کمی صبر کنید و سپس شروع به تبلیغ در آن نمایید.

۸- نگه داشتن نظرات افراد

البته این امر تا هنگامی که وبلاگ شما با RSS های متعدد به اشتراک گذاشته نشده و خوانندگان دائمی پیدا نکند امکان پذیر نمی باشد. هیچ چیز بدتر از داشتن یک وبلاگ تنها و غمگین و بدون نظر نیست!

۹- تا حد امکان مطالب را به اشتراک بگذارید

در برخی از موارد حتی ممکن است لازم باشد که اسرار کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید. هر چه بیشتر مطالب را به اشتراک بگذارید، لینک و ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد.

۱۰- مطالب اصلی و پایه در وبلاگ تان ارسال کنید

این نوع مطالب ارزش داشته و بیشتر جلب توجه می کند. شاید لیست و مطالب اصلی و پایه باید به شرح گام به گام یک روش و یا نحوهء انجام چیزی باشد. این مطالب منحصر به فرد بوده و زمانی بیش از یک ساعت برای ایجاد آن لازم می باشد. از این نوع مطالب به وبلاگ خود بیشتر ارسال کنید و از طریق Bookmarking در Digg و ترویج آن در پروفایل های شبکه های اجتماعی اتان بهترین استفاده را از آن ببرید.

با رقابت های زیادی که در این زمینه وجود دارد، وبلاگ نویسی نیاز به برنامه ریزی و اجرایی با کیفیت بالا دارد. قبل از اینکه در این موارد چیزی بدانید، باید مراحل مورد نیاز برای افزایش ترافیک وبلاگ خود را به اجرا در آورید.

منبع : www.pc-island.ir

و به گفته ی سایت پیچک :

اولین قدم برای شروع همیشه یک ایده و موضوع خوب برای شروع بوده و خواهد بود ، بلافاصله بعد از ایده پردازی نیاز به انتخاب یک اسم برای وبلاگ داریم .

انتخاب اسم یکی از مراحل مشکل اما بسیار مهم است ، اسم انتخابی بهتر است تا حد امکان با موضوع و ایده شما ارتباط داشته باشد .

تا حد امکان کوتاه و بدون کاراکتر های اضافی نظیر علامت منها - ، اعداد و غیره باشد .

بعد از انتخاب اسم مناسب وبلاگ را در یکی از سرویس دهنده های ارائه دهنده وبلاگ ثبت کنید .

در انتخاب سرویس دهنده دقت کنید ، بهتر است از سرویس دهنده های قدیمی استفاده کنید که وبلاگتان دچار قطعی نشود یا بعد از مدتی مطالب از بین نرود .

بلاگفا ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ و بلاگ اسکای میتواند گزینه های بهتری نسبت به سرویس دهنده های دیگر باشد .

در وبلاگی که ایجاد کردید فعلا فقط یک مطلب درج کنید و سعی کنید بعد از ثبت وبلاگ از بروزرسانی های مکرر خودداری کنید تا وبلاگتان را در گوگل ثبت کنید .

بعد از ثبت وبلاگ در موتورهای جستوجو اقدام به بروز رسانی کنید که برای این بخش هم آموزش هایی هست که در ادامه عرض می کنم .

آموزش ثبت وبلاگ در گوگل :

برای ثبت وبلاگ خود در گوگل وارد لینک زیر شوید .

http://www.google.com/intl/fa/add_url.html

در قسمت

:URL - آدرس

آدرس وبلاگ خود را به این صورت وارد کنید (http://nameblog.servisblog.com)

در قسمت nameblog آدرس وبلاگ و در قسمت servisblog.com آدرس سرویس دهنده باید نوشته شود .

سپس روی گزینه (نشانی وب را به فهرست بیفزا) کلیک کنید ، بهتر است در دو روز این عملیات را انجام دهید .

یک هفته تا ده روز طول میکشد تا وبلاگ شما در موتورهای جستوجو وارد شود ، برای تست اینکه وبلاگتان در گوگل ثبت شده یا خیر این عبارت را در گوگل جستوجو کنید .

site:http://nameblog.servisblog.com

در قسمت nameblog آدرس وبلاگ و در قسمت servisblog.com آدرس سرویس دهنده باید نوشته شود .

بعد از اینکه وبلاگ در گوگل ثبت شد کار افزایش آمار بازدید را شروع کنید ، قبل از آن هر اقدامی تقریبا بی فایده است .

انتخاب قالب وبلاگ :

طرح قالب وبلاگ یکی از مهمترین عوامل برای حفظ بازدید کننده ای است که وارد وبلاگ شما شده است.

طرح قالب بهتر است متناسب با مطالب در نظر گرفته شود تا به سلیقه شخصی

این نکته بسیار مهم است ، بیننده هایی که وارد وبلاگتان می شوند را نباید آسان از دست دهید .

از پیغام های خوش آمد گویی در ورود و خداحافظی از کاربر در هنگام خروج پرهیز کنید.

نحوه بروز رسانی مطالب (بسیار مهم):

بعد از اینکه مطمئن شدید وبلاگتان در موتور جستوجوی گوگل ثبت شده می بایست به نحوه بروز رسانی وبلاگتان بیندیشید .

سعی کنید از کپی کردن مطالب از سایت ها و وبلاگ ها پرهیز کنید و یا حداقل مطالب را دستکاری کنید چون گوگل متوجه می شود که مطالب کپی شده و امتیازی برای وبلاگتان در نظر نمی گیرد .

هنگام کپی مطالب ابتدا همه مطلب را در یک فایل notepad قرار دهید ، فایل نت پد در تمامی ویندوز ها وجود دارد .

از منوی استارت > all programs > سپس گزینه Accessories > و سپس فایل نت پد Notepad

اما این سوال ایجاد می شود که این چه کمکی به مطلب وبلاگ میکند !؟ بسیاری از سایت ها در متن خود از لینک استفاده می کنند و وقتی شما مطلب را مستقیم از سایتی بردارید و در وبلاگتان قرار دهید .

گوگل دقیقا متوجه می شود که مطلب کپی است و از کجا کپی شده ، اما وقتی مطلب را در این فایل قرار دهید و بلافاصله همان مطلب را از این فایل کپی کرده و در وبلاگ درج کنید .

لینک ها و کدهای اضافی که در متن به صورت مخفی وجود دارد حذف می شود و مطلب خالص را در وبلاگتان درج میکنید ، حتما مطالب را نیز ویرایش کنید و برخی کلمات را تغییر دهید که کپی بودن مطلب از نظر گوگل مشخص نشود .

چنانچه مطلب شما عکس و تصویر نیست و فقط متن است ، برای متن خود یک تصویر انتخاب کنید ، که بالای مطلب قرار دهید و تا حد امکان تصویر با موضوع متن همخوانی داشته باشد .

این کار باعث شیک شدن وبلاگ و جذب بازدید کننده می شود .

سعی کنید از درج تصاویر بسیار بزرگ یا بسیار کوچک خود داری کنید .

عرض تصویر بهتر است 400 پیکسل باشد ، در صورت امکان گوشه تصویر آدرس وبلاگ خود را کوچک درج کنید .

این کار نشان می دهد که مطلب اختصاصی برای وبلاگ شما آماده شده و بیننده نمیتواند مطلب را در سایت یا وبلاگ دیگری پیدا کند .

از درج متن با سایز بزرگ در عکس پرهیز کنید چرا که زیبایی تصویر بسیار مهم است .

هم اکنون تمام سرویس دهنده های وبلاگ این امکان را دارند که مطلب را با تنظیم ساعت و تاریخ توسط کاربر، در آینده نمایش دهند .

سعی کنید از این امکان بهرمند شوید ، مطلب را طوری تنظیم کنید که ساعت 3 الی 5 بامداد در وبلاگ درج شود .

اما علت اینکار ، در این ساعات بروز رسانی وبلاگ ها به حداقل می رسد ، همیشه وبلاگ های بروز شده در صفحه اصلی سرویس دهنده درج می شود .

صفحه اول سرویس دهنده ها هم معمولا دارای پیج رنک بالا است ، پس هرچه زمان بیشتری وبلاگ شما در صفحه نخست نمایش داده شود از نظر گوگل ارزشمند تر است و پیج رنک بالاتری دریافت می کنید .

پس همیشه این نکته بسیار مهم را در ذهن داشته باشید که بهترین زمان بروز رسانی وبلاگ ها 3 الی 5 بامداد است ، سعی کنید از ساعت دقیق هم استفاده نکنید چرا که معمولا همه این کار را میکنند و در یک لحظه تعداد زیادی وبلاگ بروز می شود .

مثلا ساعت 3:12 دقیقه را انتخاب کنید که اگر تعدادی کاربر ساعت 3 وبلاگشان را بروز کرده اند وبلاگ شما بعد از اینها بروز رسانی شود و حداقل یک ساعت در صفحه اصلی سرویس دهنده باقی بماند .

از لینک در مطلبتان استفاده کنید ، برخی کلمات را انتخاب کنید و از طریق علامت زنجیر که در همه سرویس دهنده ها وجود دارد آن کلمه را به صفحه اول وبلاگتان لینک کنید .

علت اینکار این است که در صورتی که وبلاگ های دیگر از مطالب شما کپی کنند ، گوگل متوجه این امر می شود و امتیازی به آن وبلاگ ها نمیدهد و امتیاز را برای وبلاگ شما منصوب می کند .

همچنین بیننده وبلاگ هایی که از مطالب شما کپی کرده اند ممکن است روی لینک هایی که در متن قرار دادید کلیک کنند و وارد وبلاگ شما شوند و بازدید وبلاگ شما بالاتر می رود .

پس هرگز از کدهای راست کلیک ممنوع و قفل انتخاب متن استفاده نکنید و اجازه دهید محتوی وبلاگ شما با این ترفند کپی شود و از کپی کردن ها سود ببرید .

همیشه بخشی از چند خط از متن را در بخش اصلی وبلاگ درج کنید و متن اصلی را در ادامه مطلب قرار دهید .

این روش دو حسن دارد ، اول اینکه صفحه اصلی وبلاگ شما مرتب است و شلوغ بنظر نمی رسد ، دوم اینکه بیننده هر مطلبی که دوست دارد مطالعه کند روی ادامه مطلب کلیک می کند و آمار بازدید وبلاگ شما بالاتر می رود .

وبلاگتان را پشت سر هم بروز نکنید ، از درج مطلب در آینده استفاده کنید و در هر 24 ساعت حداقل 1 مطلب و حداکثر 2 مطلب درج کنید .

به این صورت فرصت می دهید که گوگل مطالب را شناسایی کند ، چنانچه پشت سر هم مطلب را در وبلاگ قرار دهید بسیاری از مطالب در گوگل شناسایی نمی شود و زحمات شما بی ثمر باقی خواهد ماند .

هنکامی که مطلب شما کاملا آماده ارسال می شود ، از کلمات کلیدی که در هر سرویس دهنده این بخش وجود دارد استفاده کنید ، کلماتی که فکر میکنید بیشتر جستوجو می شود را وارد کنید ، هرگز در این بخش جمله وارد نکنید و فقط کلمات کلیدی حداکثر تا 3 لغت برای هر کلمه کلیدی وارد کنید .

و در مجموع بیش از پنج کلمه کلیدی انتخاب نکنید چرا که هر کلمه ای که انتخاب می شود یک صفحه ی جداگانه در وبلاگ بوجود می آید و صفحات زیاد با مطالب کم باعث سردرگمی موتورهای جستوجو می شود ، پنج کلمه کلیدی برای هر مطلب کاملا استاندارد است .

تنظیمات و آخرین نکات کلیدی :

در صفحه اصلی وبلاگ بیش از 12 مطلب قرار ندهید و در بخش تنظیمات وبلاگ ، مطالب صفحه اصلی را بین 8 الی 12 تنظیم کنید.

اجازه دهید مطالب قدیمی در صفحه آرشیو مطالب قرار بگیرند ، صفحات آرشیو از دید گوگل هرگز پنهان نیست و در نتیجه جستوجو نمایش داده می شود.

از آرشیو هفتگی استفاده نکنید ، آرشیو ماهانه بهترین گزینه است .

با هر وبلاگی تبادل لینک نکنید ، چرا که شما حرفه ای وبلاگ نویسی می کنید و می توانید امتیاز های زیادی کسب کنید ، با تبادل لینک این امتیاز را با وبلاگ دیگری تقسیم میکنید و همینطور وبلاگ مورد نظر امتیازش را با وبلاگ شما تقسیم می کند .

پس تا حد امکان فقط با وبلاگ های بهتر از خودتان تبادل لینک کنید که مطمئن هستید این تبادل لینک برای شما سودمند است.

از ابتدا انتظار بازدید چند هزارتایی را نداشته باشید و هرگز سعی نکنید با تقلب آمار وبلاگتان را بالا ببرید ، با بکار گیری این روش هایی که در این مطلب مطالعه کردید هر روز تعداد بیننده بیشتری از روز قبل خواهید داشت و آمار بازدید صعودی نشانه موفقیت شماست .

اگر همین روش را در مدت زمان طولانی انجام دهید در کمتر از یک سال وبلاگ پربازدید خواهید داشت .

منبع : سایت پیچک

-----------------------------------------------------------------------

افزایش بازدید وبلاگ و وبسایت بخش جدانشدنی نگرانی مدیران وبسایت ها میباشد.در این سری مقالات قصد داریم به شما روش های نوین افزایش بازدید را آموزش دهیم.تمامی روش های ارائه شده براساس تجربیات تیم سئوموز و مقالات انگلیسی میباشد.

 

افزایش بازدید دارای روش های گوناگونی میباشد.روش هایی که بعضی از انها به کلاه سیاه معروف هستند و بعضی روش های با تاثیر طولانی مدت به روش های کلاه سفید مشهور هستند.این روش ها از ابتدای ایجاد سایت ها و وبلاگ ها دچار تغییر شده اند هرساله براساس فاکتورهای گوناگونی همچون : بازخود کاربران,علایق کاربران و تغییرات اجتماعی این روش ها دچار تغییرات بزرگ و کوچکی می شدند.

از معروف ترین روش های افزایش بازدید که بین وبمسترها معروف و رایچ بوده است میتوان به تبادل لینک اشاره کرد.

اما در این مقاله و ۲ مقاله بعدی ما به بررسی روش های نوین افزایش بازدید را آموزش خواهیم پرداخت روش هایی که با انجام دادن انها شما میتوانید بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش بازدید داشته باشید البته روش های ارائه شده نیاز به بررسی و صبر زیاد دارند و زمان مشاهده تغییرات بین یک هفته تا یک ماه میباشند اما با انجام این کارها سایت خود را به خوبی بهینه سازی کرده اید و بازدید کننده های خود را راضی نگه میدارید.

مقالات افزایش بازدید شامل ۳ بخش خواهند بود که در سر فصل های زیر رائه خواهند شد:

۱. سایت شما : ارائه راه کارهایی برای افزایش بازدید از طریق سایت یا وبلاگ خودتان.این روش ها معمولا بسیار ساده هستند به راحتی میتوان انها را انجام داد.

۲. دیگر سایت ها : راه کارهایی برای افزایش بازدید سایت از طریق سایت های دیگر.این روش ها سخت بوده و پیش نیاز انها رعایت تمامی موارد مقاله اول میباشند.

۳. شبکه های اجتماعی: اهمیت شبکه های اجتمای بحث همیشگی و ثابت ما در سئوموز بوده است در این سری مقالات به ارائه راه کارهایی برای افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی میپردازیم.

بخش اول : سایت یا بلاگ شما

۱.محتوای خلاقانه : از ابتدای شروع اپدیت جدید گوگل به نام گوگل پاندا ( Google Panda ) یک موضوع میان تمامی افراد صاحب نظر مشترک بوده است و آن هم محتوای وبسایت و وبلاگ میباشد.

سعی کنید همیشه خالق محتوا باشید دوران شیرین کپی پیست فراموش شده است در حال حاضر برنده کسی است که همیشه در فکر ایجاد یک محتوای خلاقانه است نه کسی که در فکر پیدا کردن سایت های جدید برای کپی کردن مطالب.

زمانی که کاربر وارد سایت شما میشود خیلی سریع به آخرین پست های شما نگاه میکند.۳ خط اول تمامی نوشته های شما مهم ترین نقش را در جذب بازدید کننده به عهده دارند.

۳ خط اول به عنوان معرف مطلب شما هستند این خطوط میتوانند به همان اندازه که برای شما مفید هستند مضر نیز باشند.سعی کنید مطلب خود را توضیحاتی کوتاه اما جالب شروع کنید از کنار این موضوع سرسری نگذرید و فراموش نکنید که افزایش بازدید بدون نگه داشتند بازدید کننده های قدیمی امکان پذیر نیست.

نکات مهم :

  • محتوای پست های شما باید بدون غلط املایی باشد
  • محتوای پست ها باید رسا و کامل باشد و هر موضوعی که آغاز میشود تا جایی پیش برود که پاسخ های احتمالی کاربران را در بر بگیرد
  • زمان ارسال مطالب خیلی مهم است. مدیریت سایت HubSpot با بررسی بیش از ۲۰ هزار وبلاگ و وبسایت که در سیستم انها ثبت نام کرده اند اعلام کرده که بهترین زمان ارسال مطالب صبح بین ساعت ۹ تا ۱۱ میباشد در این بازه ی زمانی شما میتوانید بیشترین آمار بازدید کننده را به سایت خود جذب کنید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله زیر مراجعه کنید:
بهترین روز و زمان برای به روز رسانی وبلاگ ازنظر دن زارل                                 

۲.طراحی حرفه ای: طراحی حرفه ای و اصولی یکی از مهم ترین روش های جذب بازدید کننده میباشد.کاملا واضح است که ورود کاربر به سایت کافی نیست و ما باید محیطی را ایجاد کنیم که کاربر در سایت ما بماند و بعدا دوباره به سایت ما سر بزنید.حالت ایده ال برای هر مدیر ویسایت آن است که بازدید کننده سایت را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کند.یکی از روش های رسیدن به این هدف داشتن طراحی اصولی و حرفه ای است.

وقتی کاربری وارد سایتی میبشود اولین نکته ای که نظر او را جلب میکند سمت راست صفحه است ( البته این موضوع در سایت های انگلیسی زبان و یا سایت هایی که از چپ به راست مینویسند متفاوت است) سپس انها به Mouse خود نگاه میکنند که به چه سرعتی در سایت شما میتواند حرکت کند و آیا افکت های زیاد در سایت شما باعث کندی در حرکت میشود یا نه؟برای اثابت این موضوع وارد اکانت خود در گوگل انالیتیکز بشوید و در بخش On Page Optimization چک کنید که کدام بخش ها بیشترین کلیک را داشته اند.

کاربران CSS3 را بسیار دوست دارند زیرا با رفرش کردن صفحه لازم نیست مقدار زیادی حجم صرف لود شدن تصاویر اضافی بکنند اما کاربران به هیچ وجه سایت هایی که کاملا از CSS 3 ساخته شده اند را دوست ندارند زیرا بسیاری از افکت ها باعث اذیت شدن چشم کاربر میشوند.در مقاله اشتباهات رایج سئوسازی وبسایت های ایرانی توضیح دادیم که سعی کنید استفاده از CSS 3 را در حد معمول رعایت کنید.

۳.مردمی بودن:یکی اصول روانشناسی میگوید که اگر میخواهید مورد قبول جامعه واقع شوید باید سعی کنید از مردم باشید و طبق علایق انها رفتار کنید این اصل در دنیای مجازی هم کاملا رعایت میشود اگر میخواهید سایت شما افزایش بازدید پیدا کند سعی کنید از آن چه که مردم دوست دارند سخن بگویید.همیشه به یاد داشته باشید که از میان مردم باشید و برای مردم باشید.

۴.نگران این نباشید که بازدید کننده چقدر دارید نگران این باشید که بازدید کننده های شما به چه میزان در سایت شما میمانند:تعداد بازدید کننده های شما در یک روز نشان دهنده ی این نمیباشد که شما موفق بوده اید یا خیر بلکه میزان کابرانی که به سایت شما برمیگردند نشان موفق بودن یا نبودن شما هستند.مهم تر از تعداد کاربرانی که به سایت شما بازمیگردند زیرا برای هر سایتی آن گروه از بازدید کننده ها که به Returning Visitors شناخته میشوند حائز اهمیت هستند.

۵.خبرنامه:یکی از اصول جذب بازدید کننده خبرنامه میباشد.شما با ایجاد خبرنامه و دریافت اطلاعات افراد و ارسال آخرین خبرها به ایمیل افراد انها را به بازدید کننده ی ثابت خود تبدیل میکنید.در صورتی که شما اصول ایمیل مارکتینگ را رعایت کنید نرخ تبدیل شما بالا رفته و در جذب بازدید کننده موفق خواهید بود.به شما پیشنهاد میکنیم که برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مدیرسایت مراجعه کنید

۶.از بلاگ استفاده کنید:کاربران بلاگ را دوست دارند همیشه اسم بلاگ حس متفاوتی در کاربران ایجاد میکند زیرا تعریف بلاگ با سایت متفاوت میباشد و همه چیز در بلاگ کوتاه اما کامل است.اسلاگ وبلاگ هم از نظر موتورهای جستجو و هم کاربران متفاوت است و مطالب این بخش را بیشتر مورد مطالعه و بررسی قرار میدهند.

۷.تکلیف خودتان را با هدف سایتتان مشخص کنید:بسیار دیده میشوند سایت هایی که اغاز به کار میکنند بدون هدف اگر شما از این دسته سایت ها دارید هیچ وقت دیر نیست سعی کنید هر چه زودتر هدف خود را مشخص کنید.پس از انتخاب هدف شما باید کلمات مهم خود را مشخص کنید و براساس همین کلمات شروع به نوشتن مقالات کنید و همیشه به یاد داشته باشید که کاربران بر اساس کلمات مهم شما سایت شما را می شناسند هر سایتی در ذهن هر کاربری به چند کلمه کوتاه خلاصه میشود اگر شما بتوانید این کلمات را خودتان در ذهن کاربر جا بیاندازید به یک هدف بزرگ رسیده اید.خیلی سخت هست که شما بتوانید ذهن و نوع تفکر یک انسان را تغییر بدهید اما اگر شما بتوانید در برخوردهای اول یک تصور خاص و متفاوت در ذهن کاربر ایجاد کنید بازدید کننده ی ثابت خود را ایجاد کرده اید.

۸.به مطالب تصاویر گرافیک و جدول اضافه کنید: استفاده از تصاویر و آمار بسیار مفید میباشد.اولین و مهم ترین فایده آن این میباشد که تصاویر و امار به مطالب شما اعتبار میبخشد.شاید تعداد بسیار زیادی مانند مطلب شما موجود باشد اما اگر از تصاویر استفاده کنید به بازدید کننده ها نشان میدهید که متفاوت هستید.همچنین با استفاده از تصاویر شما میتوانید از انها نیز ورودی به دست بیاورید.Bing Images و Google Images مهم ترین منابع جستجوی رایج در میان کاربران اینترنتی هستند به دست آوردن بازدید از این دو منبع بسیار مهم میباشد زیرا تنها سایت هایی بازدید کننده خواهند گرفت که به اصل بهینه سازی تصاویر دقت کنند.اگر شما سایتی دارید که فقط میخواهید تصویر قرار دهید استفاده از Flicker را فراموش نکنید.

از دیدگاهی دیگر بازدید کننده ها زیاد علاقه ندارند که مطالب طولانی و بدون تصویر را بخوانند و دوست دارند کل مطلب را به صورت تصویر ببینند تا بهتر متوجه شوند.

۹.به امار دقت کنید:آمار و متوجه شدن امار در سئو بسیار مهم میباشند.درست و دقیق متوجه شدن امار میتواند برای شما بسیار مفید باشد زیرا هر بخش مثبتی در امار و نتایج به یک دلیل منطقی ارجاع داده میشود و شما میتوانید با بررسی و سعی در تقویت آن بخش مثبت باعث پیشرفت سایت خود بشوید.به تصویر زیر دقت کنید:

تصویر متعلق به سایت Everywhereist میباشد

Google Analytics

تصویر بالا متعلق به سایت Everywhereist میباشد.

نکته ی اول در تصویر بالا ان میباشد که حتما از آمارگیر گوگل انالیتیکز استفاده کنید.

نکته ی دوم و مهم در مورد بخش هایی است که با فلش جدا شده و به انها اشاره شده است.اگر دقت کنید تعداد ورودی های جدید از ان سایت ها بالای ۸۰ درصد میباشد این به شما نشان میدهد که این سایت ها میتوانند برای شما به عنوان یک Referrer خوب باشند پس سعی کنید از این سایت ها بیشتر ورودی بگیرید روش های گوناگونی هم وجود دارد که ساده ترین انها تبلیغات متنی و یا بنری میباشد شما همچنین میتوانید با این سایت های تبادل لینک هم بکنید.

دقت داشته باشید در صورتی که شما به امار دقت نکنید موفق نخواهید بود.

۱۰.ارجاع بدهید: وب برای این ساخته نشده است که فقط متن و تصویر باشدوب ساخته شده است که لینک باشد.کاربران وقتی پست های شما را میخوانند بیشتر از هر چیز منبع میخواهند انها بیشتر مطالبی را مورد قبول میدانند که به منابع معتبر ارجاع داده شوند.

مهم نیست که ارجاع شما به یک پست داخلی باشد و یا خارجی مهم این است که بازدید کننده توسط شما به بخش های دیگر منتقل شود.شما باید سعی کنید بازدید کننده را به دنبال موضوع خود بکشانید بهترین کار هم ارجاع دادن ها میباشد که بازدید کننده بیشتر بخواهد.بیشتر خواستن بازدید کننده باعث میشود به سایت شما دوباره سر بزند و یا به سایت های دیگر برود.

امیدواریم بخش اول این سری مقالات برای شما مفید واقع شود.

منبع : سایت سئو موز

--------------------------------------این مطلب جمع آوری شده از سایت های مختلف است و منبع ها ذکر شد-----------------------------------

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1396/02/14 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

عالی بود ممنون

این نظر توسط رضا فرهادی در تاریخ 1395/12/24 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید
ممنونم از راهنمایی شما

این نظر توسط httpbacklinkrooz ir در تاریخ 1395/07/19 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر بابت اشتراک گذاری ..

این نظر توسط ُسئو در تاریخ 1395/06/01 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

عالی بود

این نظر توسط reza در تاریخ 1392/10/30 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

ب وب منم سر بزن
با تبادل لینک یا بنر موافق بودی خبرم کن
ف بای
پاسخ : فرستاده شد دوست عزیز


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجانب بهمن قرائی مقدم این سایت رو به تمامی علاقه مندانی که می خوان همیشه بروز باشن تقدیم می کنم.امیدوارم بتونم با نظرات و انتقادات ارزشمند شما عزیزان این مجموعه را گسترش بدم. تاسیس : 22 اسفند 1390
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 328
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 456
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 46,594
  • بازدید کلی : 1,977,617
  • کدهای اختصاصی