loading...
جزیره کامپیوتر
بهمن قرائی مقدم بازدید : 973 شنبه 23 آذر 1280 نظرات (0)

من و پسرعموم با هم 91/3/26 به قصد شکار از خانه بیرون رفتیم و در همون روز سه تا کبوتر با تفنگ بادی زدیم . در

محل شکار یک ماشین قدیمی کنار جوی آب بود . ما توی اون ماشین نشستیم و وقتی کبوتر ها به قصد آب خوردن به

اونجا میومدنما از توی ماشین به اون ها شلیک میکردیم و سه تا کبوتر زدیم.

تصاویری از این شکار :

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

متاسفانه عکس کبوتر سوم رو نشد بذارم.

سلاح:دو عدد تفنگ بادی چینی 4/5

ساچمه:نخجیر سر تخت

بهمن قرائی مقدم بازدید : 2120 شنبه 23 آذر 1280 نظرات (0)

Need For Speedنام سری بازی های ماشینی محصول شرکت EA می باشد که چندین سال متوالی است با ساخت نسخه های جدید ، طرفداران پروپا قرصی پیدا کرده است که البته بیشتر کاربران ظهور واقعی آن را underground 2 می دانند . با استقبال خوبی از که از نسخه ۸ این بازی صورت گرفت ، زمینه برای ساخت یک بازی بهتر با جلوه های حیرت انگیز مهیا شد .Most Wantedیا همان نید فور اسپید ۹ یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود . در این ورژن تعقیب و گریز پلیسی به بازی اضافه شد تا هیجان آن را دو چندان کند . شهر بزرگی که بازی در آنجا برگزار می شد به همراه ماشین های متنوع و قدرتمند در کنار برگزاری مسابقات جذاب به خصوص Black List ، این بازی را به اثری به یاد ماندنی تبدیل کرد . اگر نسخه های بعدی این سری از بازی ها مانند Pro Street ، Under Cover و Shift را اجرا کرده باشید حتما متوجه تفاوت های بسیاری در آنها شده اید که با به معرفی هر یک علاقه تان به Most Wanted را بیش از پیش کرده است . از این رو برای بازگرداندن شما به گذشته و تجربه مجدد یک شاهکار ، ویرایش جدیدی از این بازی را برایتان آماده کرده ایم . تغییراتی که در این ویرایش انجام گرفته است بیشتر مربوط به محیط بازی می باشد به طوری که تکسچر محیط کاملا تغییر پیدا کرده و شناسایی آن از نسخه قدیمی مشکل گردیده است . تغییر ظاهر ماشین BMW M3 GTR و افزودن یک مود با نامpLan client که امکان بازی کردن تحت شبکه به صورت رایگان را در اختیارتان قرار می دهد از دیگر قابلیت های اضافه شده به این ویرایش می باشد . این بازی با لینک مستقیم بر روی سرور قدرتمند دانلود کده قرار داشته که می توانید با سرعت بالا و به طور رایگان آن را دانلود کنید . برای دیدن عکس های محیط بازی به ادامه مطلب بروید .

سیستم مورد نیاز :
سیستم عامل : WindowsXP ، Vista و۷even
پردازشگر : Pentium IV 1.5GHz / Athlon XP 2.2GHz
مموری : حداقل ۲۵۶ مگابایت ( ۵۱۲ مگابایت پیشنهاد می شود )
کارت گرافیک : حداقل ۱۲۸ مگابایت ( ۲۵۶ مگابایت پیشنهاد می شود )
فضای مورد نیاز : ۴ گیگابایت

حجم کل : ۱٫۱۲ گیگابایت
پسورد :www.downloadkade.com

منبع: www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم قسمت اول/دوم/سوم/چهارم/پنجم/ششم
اگر نحوه باز کردن فایلهای چند قسمتی را نمی دانیدبه اینجا بروید.

عکس های محیط بازی:
(برای بزرگتر شدن تصاویر روی آنها کلیک کنید)
Most Wanted
Most Wanted
Most Wanted
Most Wanted

بهمن قرائی مقدم بازدید : 815 شنبه 23 آذر 1280 نظرات (0)

بازیرانندگی خارج شهر (رالی کویر)

Off-Road Drive 2011


یکبازیجدید و بسیار هیجان انگیز در سبکبازیهای ماشین سواری در بیابان می باشد. اینبازیزیبا که به تازگی عرضه شده است تجربه ای دیگر از رانندگی در بیابان و خارج از جاده اصلی را برای شما به ارمغان می آورد. در اینبازیبر خلافبازیهای دیگر ماشین سواری که بر روی آسفالت انجام می شد. اینبازیشما را به عمق بیابان و جاده های خاکی می برد.
جاده هایی که فقط دقت و سرعت عمل شما را به چالش می کشد و سطح رانندگی شما را محک می کند. شما در طولبازیبا مسیرهایی روبرو خواهید شد که بسیار خطرناک هستند و هر لحظه ممکن است که لاستیک شما منفجر شود و یا در اثر رانندگی با سرعت بالا ماشین شما واژگون شود. شما در این تورنمنت و مسابقه که به جایزه بزرگ روسیه معروف است شرکت خواهید کرد و در بدترین شرایط جاده ای و آب و هوایی به مسابقه با دیگر رقبا خواهید پرداخت. در این مسیرهای پر پیچ و خم شما با موانع طبیعی متعددی مانند شن زار , باتلاق و مرداب , جاده های پر از سنگ و صخره و بسیاری از موانع دیگر روبرو خواهید شد.
در اینبازیشما می توانید از لیست ماشین های موجود ماشینی را به سلیقه خود و متناسب با مسیر مسابقه انتخاب کنید. زیرا برخی از ماشین های موجود دربازیصرفا برای جاده های ناهموار و بدترین جاده هایی که در طول مسابقه ممکن است با آنها روبرو شوید ساخته شده است و همین امر سبب می شود که با انتخاب درست بتوانید در مسیر مسابقه رکورد بزنید و با هیچ مشکل فنی روبرو نشوید. ازنکاتجالب اینبازیمی توان به سطوح مختلف آن اشاره کرد که شما بر اساس موقعیت جاده ای و مسیری که پیش رو دارید باید ماشینتان را انتخاب کنید.
شما باید سعی کنید ماشینی را برای هر مسیر انتخاب کنید که مناسب با آن مسیر باشد زیرا وزن ماشین , سرعت , وضعیت لاستیک و... همگی باید با مسیر و جاده مطابقت داشته باشد و اگر در مسیرهای شن زار از ماشین های سنگین استفاده کنید ممکن است ماشین در شن ها گیر بیفتد و شما مسابقه را از دست بدهید.

بهمن قرائی مقدم بازدید : 997 شنبه 23 آذر 1280 نظرات (0)

ManyCam

ManyCamنام یک نرم افزار بسیار جالب و هیجان انگیز است که به شما کمک می کند با ساخت یک وبکم مجازی ، اقدام به شبیه سازی آن نموده تا افرادی را با آنها چت می کنید گول زده و لحظات جالبی را خلق نمایید . افزون بر این با در اختیار داشتنManyCamخواهید توانست افکت های مخصوصی را بر روی ویدیو های خود اضافه نمایید تا جذابت تصاویر ارسالی شما دو چندان گردد . آیا می خواهید هنگامی که در حال چت کردن با دوست خود هستید هنگام دادن وبکم تصویر یک هنرپیشه ی معروف به جای تصویر خودتان ارسال گردد و یا اینکه بر روی تصویر خود شیپ هایی نظیر چشمان کارتونی ، عینک ، ریش یا کلاه بگذارید ؟ با نصب نرم افزار پیش رو دیگر چنین آرزوهایی فقط در رویاهای شما نخواهند بود و می توانید در دنیای حقیقی نیز آنها را ببینید . نگران پشتیبانی مسنجر های خود از این نرم افزار نباشید چرا که با تمامی پیغام رسان های محبوب نظیر یاهومسنجر ، لایو مسنجر و بسیاری دیگر سازگاری کامل دارد .

hajmحجم : ۱۴٫۵۲ مگابایت
passwordپسورد :www.downloadkade.com

downloadدانلود با لینک مستقیم

منبع:http://downloadkade.com

تعداد صفحات : 44

درباره ما
Profile Pic
اینجانب بهمن قرائی مقدم این سایت رو به تمامی علاقه مندانی که می خوان همیشه بروز باشن تقدیم می کنم.امیدوارم بتونم با نظرات و انتقادات ارزشمند شما عزیزان این مجموعه را گسترش بدم. تاسیس : 22 اسفند 1390
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 328
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 456
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 337
  • باردید دیروز : 399
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,576
  • بازدید ماه : 2,974
  • بازدید سال : 30,751
  • بازدید کلی : 1,961,774
  • کدهای اختصاصی